Miss Marylin & Mr Andy

Godmorgon! Och visst ar det en god morgon, har blaser det lite och ar molningt, men mig gor det ingenting for det regnar inte och det ar hyfsat varmt!
Har precis unnat mig en god frulle med fil och musli som vanligt, och sen en rostad med mascarponeost och hallonsylt. MUMMA!
For som sagt, idag ar jag ledig pa eftermiddagen!! Sa himla skont, jag jobbade ju over i lordags sa da fick jag ledigt idag for tjejernas farmor kommer pa besok sa jag behovs inte.
Och det kara vanner, passade alldeles utomordentligt in i mina planer for dagen. Jag ska namligen (ANTLIGEN) bege mig till Tate Modern och kolla pa konst och titta pa folk och lyssna pa musik. Jag ar riktigt exalterad, jag ska ta med mig en guidebok och lasa in mig om stallet pa bussen in tankte jag, sa jag inte virrar omkring som en yr hona.
Nu ska jag springa upp och byta om, och sen blir det avfard! Jag ska passa pa att ta pa mig nagot annat an jeans och sneakers, som typ har blivit min uniform, haha. Jag tror jag kor pa min nya American Apparel-kjol och mina boots!
Ha en fin dag hemma ni med : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0