monster

Vilken dag, min forsta hela i London!
Det kanns som jag har varit har hemskt mycket langre an vad jag egentligen har. Det ar kanske darfor som allt kanns lite konstigt och ovant, jag forvantar mig for mycket efter bara ett dygn har. But you know, that's me!
Jag och Ava lekte lite i deras playroom (de har varsinna rum som de sover och leker i, ett lekrum med massvis med leksaker + ett biorum som de ocksa har leksaker i!) och sen skulle hon pa en playdate sa jag foljde med i bilen for att kunna se mig lite omkring. Det ar verkligen fantastiskt vackert har, manga sma vagar och gator, med mycket trad och buskar runt omkring. Satu visade mig en park som jag tankte ha mina dagliga promenader och lopturer i.
Nar vi kom hem tog jag en dusch, det tog en kvart att fa vattnet varm, helsjukt. det var dock skont att fa duscha, det var ett tag sen. Jag har glomt mitt smink hemma sa jag gar runt som ett spoke, men forhoppningsvis kommer det pa posten snart!
Nar Mae got home from school lekte vi anda fram tills maten var klar. Da brot allt loss, Mae borade grata och Ava hangde pa och allt var bara hemskt hogljutt. Men till slut lyckades de ata lite och nu ar Satu uppe och forbereder for natten, det ar saaa skont att jag slipper gora det, det verkar vara ratt hektiskt!
Hur som helst, nu ar Satu pa vag ner och vi ska kaka. Hors och ses : )

Kommentarer
Postat av: Bex

Åh jag är så avundsjuk på dig! Är säker på att, som du säger, kommer bli drömlikt when you get into it. Saknar bilder på din familj dock! Lägg upp please!

2009-11-05 @ 22:19:24
Postat av: Bex (igen)

måste bara rätta mig, ALLT kommer bli drömlikt.

(skulle ha stört mig på det och troligtvis inte kunnat sova, eller liknande.) men good luck och fortsätt uppdatera! :)

2009-11-05 @ 22:21:28
Postat av: Anna ( Gamla au pairen)

Hej Hanna!



Det är så kul att läsa om hur du har det hos familjen. Och dina tankar första dagarna är såå lika mina! Den där duschen är OMÖJLIG! Ibland funkar den jättebra...ibland inte :S

Det är verkligen något helt annat än vad man är van vid, men jag lovar att det blir mycket lättare ju längre tiden går! :D

2009-11-05 @ 23:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0