Nastan Antligen!

AAAH, min dator ar i UK! Men sa humla snopligt, de kom med den till huset typ 5 min efter jag gatt sa jag blev allt lite snopen nu nar jag kom hem och sag det. Men vad tusan, det far val bli imorgon istallet som svenska datorpremiaren sker. + att mitt smink ar ju med dar ocksa, det blir ju som ett helt nytt liv, haha!

Hur som helst, dagen har varit helt okej. Traffade Anna och vi gick till Tate modern som sagt, vilket jag gillar! Jag ska ga dit nagon dag och kolla pa Pop Life med Warhol och allt det dar, for det kostade visst £ 4 och det hade varken Anna eller jag rad att betala i dagslaget. Sa vi promenerade vidare bort mot St Pauls och satte oss pa hennes stammisstalle och kakade lunch, pratade och laste. Besoket landade pa kanske 2-3 timmar? Sjukt vart.
Jag vandrade vidare, tyvarr med en huvudvark som hette duga, sa jag var inte jattesugen pa att ga till American och byta min troja. Men, jag ville ju anda utnyttja min lediga eftermiddag sa jag gick i alla fall. Blev en beige istallet for en rod troja, ni far se imorgon nar JAG KAN LAGGA UPP BILDER!

Nu sitter jag hemma och forsoker hitta en vettig tv-guide till den brittiska tv:n, men jag lyckas inget vidare sa jag far ga till tv:n och kolla pa text-tv (eller vad man nu ska kalla det). Satu har bokklubb i kvall, sa jag ska kaka lite mat nu och sen sla mig ner i min sang med en bra film som jag hoppas kan hitta pa tv:n.  Nu, MAT!

Kommentarer
Postat av: Chiss

Hittade detta när jag läste http://wingers.blogg.se/



"Jag köpte även Vanity Fairs decembernummer, med ett flersidigt bildspread med Robert Pattinson."



Haha tänkte om du blev intresserad och kände för att köpa tidningen :P O Fikabesöket varade från ett till kvart över tre :D Vi Londoners älskar ju vårat fika ;)

2009-11-20 @ 00:18:31
URL: http://chisspink.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0