Nattens och Dagens

Godmorgon!
Jag har som vanligt drömt mina mindre roliga drömmar, det har faktiskt bara blivit värre och värre sen jag kommit hit. Inte som det var hemma, men för var dag som jag är här kommer dem tillbaka mer och mer. I natt tillexempel, drömde jag att jag hade tagit en hund (har jag kanske lyssnat för mycket på prosten?) som sen blev till en häst. Jag pratade med en vakt på flygplatsen och förklarade situationen:
- "Den här hästen (hunden) ska till Frankrike, men det ska inte jag!!
- "Gå till gate 4, där finns Andersson" fick jag till svar.  
Det hela slutade med att jag inte kunde följa med på vår klassresa till Paris för jag var tvungen att fixa allt med hunden (hästen), även fast jag visste att vi åkte till Rom i våras. Det kanske inte låter så mycket för världen, men det var faktsikt väldigt hemskt. Gosh, jag blir alldeles matt! OBS mycket nedkortad version!


Idag har jag inga speciella planer, eller jo det har jag, fast inget som involverar att bege mig ut någon längre tur. Jag sms:ade Matilda i torsdags om hon ville ses idag, men jag har fortfarande inte fått något svar, så jag tror inte det blir så, haha.
Nej, utan jag hade nog tänkt mig att fixa min iPod lite, för som det är nu har jag varken Coldplay eller Frank på den, och det vet vi ju alla att det inte är acceptabelt. När det är gjort ska jag fixa lite mer, lägga in en skiva och greja med datorsaker. En löptur kanske det blir, beroende lite på hur kallt det är, om jag kan springa i mina shorts, och sen ska jag spendera eftermiddagen på Starbucks och skriva brev och titta på Greys!
Och det bästa av allt, JAG SKA SKYPA MED MIN FAMILJ : )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0