overflod

Jag har for mycket tid, och jag vill ha en van. Som bor i Putney. All ara till Anna och Matilda, men de bor sa langt bort! En van som bor 5 minuter bort vore inte fel. Asch da, jag far hanga med mig sjalv, som jag gor varannan dag. Uah, det ar trakigt, speciellt nar det ar regn och kallt och blast. Jag som planerat in en langpromenad i parken tillsammans med Prosten, Karl och Anton. Jag kanske drar pa mig min regnjacka och tar en tur i alla fall. Jag tror forresten jag bestamt mig om mitt gym, bra va?! Jag tar det dyra, och som Borgan foreslog och jag ocksa funderat pa, sa behover jag ju inte ha det i hela 9 manader, jag kan ju saga upp det i typ Mars eller April och borja med mina lopturer och promenader i parken istallet. Japp, that sounds like a plan. Jag maste bara fixa ett Statement fran banken sa jag kan fa ett konto har i England.
Eftermiddagen spenderas nog pa Starbucks, lasandes min bok, idag ar en perfekt dag for det!
Men fortfarande, om du bor i Putney och kanner for att hanga med mig, feel free!
Puss mamma och pappa och Ida, jag saknar ert sallskap! Jag kollar upp datumen som familjen ar borta och sa bokar jag en biljett hem!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0