PJs

Jag skrev alldeles nyss ett inlägg om att jag skulle springa ner till Topshop och kolla in några Pyjamasar innan de stängde. To bad att dom stängde halv sju, preciiiiis när jag tar steget över gatan så stängde dom dörrarna. Så det var bara att traska hemåt igen. Fick en fin liten promenad i regnet i alla fall!

Jag klarade mig igenom ännu en arbetseftermiddag helskinad, although, idag var dom huuur jobbiga som helst vid maten. Ingen åt det dom skulle, de grät och skrek och det blev x antal vändor på trappsteget. Men som sagt, jag lever och ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt, faktiskt. Kl 10 ska jag släcka lampan och lämna in för idag. Jag har precis avslutat en delikat måltid bestående av äpple och vindruvor upsskurna med mascarpone och en skål med flingor. Jag kände verkligen inte för en stor lagad måltid, ville ha något lätt och luftigt, och jag lyckades väldigt bra måste jag säga.

Nu är jag i full gång med att styra upp mitt musikbibliotek igen, trodde att jag var klar med det, men nej. När jag synkroniserade iPoden med min dator så kom inte alla låtar med. Så det är bara att göra om. + att jag måste lägga till all Idas musik till mig. Åh, det är så krångligt. Men det kommer vara värt när jag väl är klar för då kommer jag ha världens bästa iPod!

Imorgon väntar ett nytt äventyr, eller kanske inte äventyr men jag ska göra något nytt och kul. Berättar imorgon, nu ska jag grejja vidare så att jag blir klar nån förbskad gång : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0