sunday morning

Godermorgon mitt herrskap. Idag lyser solen, men jag lyser inte lika mycket. Vet inte vad jag ska gora av denna fantastiskt fina dag. En sak som definitivt ar saker ar att jag ska ga upp till Wimbledon park och ga en riiiiktigt lang promenad i solen och lyssna pa Prostens barnbarn, kanske alla tre bockerna?!

Beroende pa sen, sa satter jag mig nog antingen pa Starbucks och laser klar min bok (som jag har skjutit upp nu i snart en vecka...) eller ocksa aker jag till Brick Lane och traffar Kerstin och Matilda och gar pa en shoppingtur. Vi far se. Nu ska jag ta undan frullen och sen ska jag bege mig ut. Vill i alla fall inte sitta i huset idag!
Mamma eller pappa, om ni laser det har skulle jag garna ha en chatt-dejt med er ikvall?  :) Sms:a mig eller skiv har!
Tack pa forhand, Vanliga halsningar
Er Dotter.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Solen skiner...så ock på dej så klart! Vi har ju redan pratat, så vi har ju bestämt "träff" :) Nu går jag ut och tar ett tag om krattan..löv, ja, ja..en del ska bort iaf. Hörs ikväll! Puss och kram!

2009-11-15 @ 13:46:54
Postat av: Ida

hanna jag har köpt en ny vinterjacka förresten. tror jag ska behålla den. borde skicka en bild. ska kolla om den finns på internet.

2009-11-15 @ 19:36:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0