Sunny D

Vilken fantastisk dag som foljde min fantastiska morgon. Sol heeela dagen lang, just fantastic!

Har precis kommt hem fran en loprunda, min allra forsta i London faktiskt! Och jag kan konstatera att jag INTE gillar att springa bland folk, definitivt inte.. Alldeles for rangt och for lie svangrum. + att mitt svettiga jag ar kanske inte det trevligase att visa up. Nat jag tankte pa nar jag sprang, och nar jag var ute pa promenad i formiddags, ar att folk har klar sig i valdigt konstiga traningsklader. Fula framforallt. Och nar jag kommer med mina anda hyfsat frasha klader, ja da stirrar folk som bara den. Very strange!
Nu blir det dusch!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Halloj...hur gick det med "springtur" utan tightsen?

Härligt med sol, här är det grått men hyfsat varmt.

Kram!

2009-11-07 @ 19:57:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0