svenska

Jag är hos Matilda och Kerstin och hänger, så nu blir det svenska för ett inlägg! Det är verkligen så sjukt ovant att skriva på svenska, jag får tänka varenda gång jag ska skriva å, ä eller ö.

Efter en sjuuuukligt krånlig tubfärd, vissa stationer är avstängda på helgerna för att dem renoverar så jag fick ta 15 omvägar runt omkring och tog omvägar på omvägarna för jag fattade inte vart jag var, tog ungefär två timmar när det borde ha tagit 40 min. Ovärt som sjutton. Men jag deppade inte för det!
Hur som helst, vi skulle besöka Brick Lane, ett ställe med typ marknader runt i kring. Jag tänkte att det skulle bli lite småsunkigt, men det var sjukt mysigt med väldigt mycket värda place, mycket hantverk. Köpte ett superfint svart diadem á lá Gossip Girl och det fanns fantastiskt fina transperanta grejer på ett ställe. Så mamma, när du kommer hit så ska vi gå dit, du kommer gilla det!

Nu är vi hemma och ska göra pasta, och sen beger jag mig hem för att dejta med mamma! Herrå

Kommentarer
Postat av: Karin

Hej Hanna!

Om du åker in till Leichester Square så finns(fanns??) det en jättebra "sista minuten kiosk" där man kan köpa hur billiga biljetter som helst till teatrar, musikaler o liknande. Utbudet varierar men spelar det ingen roll vad man ska se så är det väl värt att prova. För minst en musikal MÅSTE du se medans du är kvar i London!!Angående gymmet så ta det som känns bäst, ingen idé att välja det billigare o sedan inte utnyttja det för att det inte känns helt ok!!! Ps. Trandansen gick som en dans.. med kameror, cutters, dataskärmar o allt, Jenny B vann!!

2009-11-15 @ 21:11:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0