this is it!

Snart ar jag pa vag in till Picadilly igen for att traffa Anna och ga pa Michael Jackson-filmen This is it!
Ska bli valdigt trevligt, komma bort fran huset. Idag tog jag Mae till skolan, och jag maste saga det sjalv, att jag tror aldrig att hon varit sa lang och medgorlig som hon var nu. Inga skrik och inget grat. bra.
Sjukt vad dagen kommer ga fort idag egentligen, jag ska aka harifran om kanske 20 min for att sen vara pa bion 11,15 och den haller pa till kanske 13.15 och sen maste jag satta mig pa bussen hem for att hinna i tid att hamta Ava. Well, det blir nog bra.. Later!

Kommentarer
Postat av: Farmor

Kul att få vara med dig i London!! Det verkar vara utrymme för både arbete och nöje , vilket väl kan vara en bra blandning. Trodde aldrig att jag skulle vara avis på det engelska vädret!! Sol ibland, va? Inte här. 1000 hugs Granny

2009-11-10 @ 12:25:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0