tisdag?

Och vad sjutton ska jag gora idag? Jag har verkligen 0, NOLL, planer. Nej, en plan, jag ska tvatta en svart tvatt. That's it. Funderar kanske pa att aka in till London och byta en troja jag inte riktigt ar nojd med.. Ja, sa far det bli for jag kan inte sitta har for nu borjar jag snart grata. Min dator ar i alla fall pa vag. Det gor mig fantastiskt glad. Jag vill ringa mamma, men jag ska inte. Inte an i alla fall.
Solen skiner sa det borde bli en fin dag : )

Jag saknar ert sallskap kompisar, PUSS

Kommentarer
Postat av: Lena

usch det är så trist när man hamnar i en sån där svacka och allt känns trist. Men ta då en titt på hyper diaper eller klicka dig runt på orjans.se ett tag och minns de svunna tiderna istället :)



Ha det så braa!

Efter regn så kommer solsken! ;)

/superklyschiga Lena

2009-11-17 @ 15:09:41
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0