Tuesday morning 10 am

God förmiddag kära crew, och välkommen till min tisdag.
Att jag aldrig lär mig att jag verkligen måste gå och lägga mig klockan 10 för att inte vilja dö nästa morgon. Flera mornar nu har jag tänkt att jag så fort jag tagit bort tjejernas frukost ska jag gå upp, dra för gardinerna och sova bort hela dagen för jag är så trött. Men nej, för jag blir ju pigg så fort jag kommit ner. Jag blir tokig, ikväll VILL jag gå och lägga mig.

Idag ska jag inte göra mycket, känner för en lugn och mysig dag på rummet. Dock ska jag ta mig ut på en långpromenad i mitt kära Wimbledon Common och försöka fixa till min iPod, lägga in all min musik så jag äntligen kan få lyssna lite till mitt kära Coldplay och min bästa Frank. Jag ska nog gå ner till Topshop också, och pröva några PJs, för jag är i desperat behov av en mysig hemmastass, då jag är hemskt trött på att gå runt i mina smutsiga promenadbyxor när jag känner för att vara mysig.

Hörs senare!




Inte världens mest högkvalitativa mobilkamera, men det är en liten sneakpeak på hur Wimbledon ser ut. Någon dag när det är fint väder ska jag ta med mig kameran och visa er mina smultronställen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0