Tuuna

Mae och jag har haft en fantastiskt fin eftermiddag. Vi spelade lite piano och sjong, sen hjalptes vi at att gora mat at henne (hon ar helt galen i tonfisk, och da menar jag verkligen GALEN, hon kan ata mangder, vilket jag tycker ar ganska sa inte trevligt for tonfisk kan vara det labbigaste pa jorden) och sen lekte vi skridskolekar. Vi ska namligen, jag, Mae, Ava och Satu, aka skridskor fredagen den 4 december pa en utomhusrink med julbelysning. Supermysigt, vi ar alla superexcited!

Idag har verkligen varit en bra dag, jag har haft en bra kansla hela dagen. Jag skrev ett brev igar som betydde valdigt mycket, och det var liksom ett lofte till mig sjalv, och det funkade valdigt bra. Jag har gjort det jag kande for och bara lyssnat pa mig sjalv. Det ar kanske darfor jag ar har, jag behover lara kanna mig sjalv och lita pa att jag kan ta mina egna beslut. (For det vet vi ju alla att jag behover ova pa, den beslutsangest som jag alltid far...)

Japp, positiva Hanna har varit pa besok och ar har for att stanna, alla dagar aret om!
Nu ska jag ga ner och ringa forst Anna, sen ska jag laga middag at mig och Satu, och sen om Satu tillater vill jag titta pa Twilight, har varldens behov! (ja jag vet, superfanigt, men jag ar hemma och da far man vara fanig!)

Hors imorgon, da ska jag hitta pa en jattespannande sak!

Kommentarer
Postat av: misengrisen

Hej Hanna !



jag saknar dig så mycket har du det bra i London?

2009-11-18 @ 19:35:34
URL: http://misengrisen.blogg.se/
Postat av: Farmor

Tycker du skriver och tycker så många kloka saker!

Du öppnar och går igenom så många nya dörrar men går framåt hela tiden! Har i dag sett på Last night of the proms och såg människohavet i Hyde Park, men tror ej att det gick live. Men tänk om.. En liten svensk flagga hade inte suttit fel.

2009-11-18 @ 21:19:27
Postat av: Mamma

Härligt Hanna :) jag blir så glad för din skull! Spännande saker imorgon ?? Jag blir nyfiken, ser fram emot att få veta. Puss!

2009-11-18 @ 22:06:49
Postat av: Ida

Jag tänkte faktiskt på det här om dan.. om dom har nåt piano. men det har dom alltså? va mysigt! Du får lära dom allt du kan! (dvs allt jag lärt dig) :) Och skridskor är ju bra! va mysigt med utebana och belysning. Måste göra nåt sånt här isthlm också.

2009-11-18 @ 23:27:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0