Välkommen!

Sitter i min säng och har TV:n som sällskap, har precis avslutat en delikat Curry. Och då syftar jag inte på krydan Curry utan matkulturen, typ. Jason berättade att det tydligen är den vanligaste maten i England, indisk take-away. Hur gott som helst, jag bangar inte på det till lunch imorgon, jag längtar redan!
Fikaträffen med Maya blev jättelyckad, hon var fortfarande väldigt trevlig och utåt och jättemysig. Vi pratade massa gamla minnen, och jag berättade om allt folk från Kyrkskolan, vad som hänt med alla och massa saker. Vi ska nog kanske ses på lördag, eller rättare sagt så ska jag kanske följa med henne och hennes kompisar ut! Eftersom min premiär med Kerstin och Matilda inte blev så mycket av, så tänkte jag att I'll have another try this time..

Hur som helst, jag tänkte som sagt visa er runt i mitt rum. Senare i veckan kanske det blir ett bildspel av huset också, men ikväll kör jag på rummet : )


Min säng. Det är det första man ser när man kommer in genom dörren. Övanför mig sitter alla fina biler på mina fantastiska vänner. Bredvid sängen, på båda sidorna, är det en fantastisk röra av laddare och på andra sidan, av böcker och papper och annat strunt. En tripp till IKEA väntar inom en snar framtid, för jag behöver ordning!

Utsikten från hörnet vid den oranga lampan, man kan skåda den fantastiska TV:n där i hörnet, och så är det mitt skrivbord/byrå med alldeles för lte förvaring. Ovanför sitter bilder på min fina familj, både blodsförenade och vänskapliga!


Utsikten från TV-hörnan. Min upplysta garderob med alldeles för några hängare och för lite förvaring, även här behövs ett IKEA-besök så jag kan inhandla en sån här smart skoförvaring att hänga på stången där. Bakom den vänstra garderobsdörren skymtar min toalett/badrum.

Skymten bakom garderobsdörren ser ut så här, dörren rakt fram är dörren in till Avas rum, storasystern!. I spegeln kan man skymta bilden som sitter ovanför toaletten, som kommer på nästa bild!

Min kompis! Ovanför min fantastiska BodyScrub och mitt Bodybutter som båda luktar jordgubb, sitter ett kort på min fina familj från förra julen. Toalettpappret där till vänster, jag upptäckte här om dagen att det är det som ger ifrån sig någon slags parfymliknande doft och sprider sig i hela rummet. Jag vet inte om jag gillar det än...

Slutligen, min dusch som jag, inte alltför ofta, kommer överens med. Men när den väl funkar, då är den faktistkt inte så tokig, den har regnvatten-effekt och en stråleffekt, båda miljövänliga vilket jag ger tummen upp till!

Och det var det hela, hoppas att ni fått en någorlunda bra bild över mitt näste. Det är rktigt mysigt faktsikt, och även fast det brister på förvaringsfronten så trivs jag väldigt bra! Som sagt, i veckan kanske det blir hela huset. NU, sängen och ett Grey's avsnitt!


Kommentarer
Postat av: ballen

mys med bilder!! men hur i hela världen fick du med dig allt det där??? alla kläder?? alla skor??? herregud människa!

2009-11-24 @ 00:53:53
Postat av: misengrisen

är det mitt kort som sitter i din garderob?

2009-11-29 @ 17:08:32
URL: http://misengrisen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0