Vart har ni tagit vägen?

Hallå, varför kommenterar ni inte längre? Det är ju min stora glädjekälla, när någon av mina fina vänner och familj säger ett hej. Skärpning : )

Eftermiddagen var en riktigt trevlig historia. Det började med att jag fick ett sms från Matilda som skrev att hon varit dödssjuk i veckan och det var därför hon inte svarat på mitt sms! Så vi ska nog ses till helgen. Sen, på väg till skolan för att hämta Ava, kommer Karin gåendes, tjejen som jag mötte på gatan! Det hade blivit något strul med hennes mobil, lång historia, men hon tog mitt nummer och vi ska ses imorgon och ta en fika. Så nu har jag helt plötsligt 2 till kompisar. Japp!
Jobbeftermiddagen blev också trevlg, vi pärlade pärlplattor och jag och Mae läste en bok och så hade vi en jättemysig middag, jag, Mae, Ava och Satu. Vi lyssnade på julmusik och pratade om skridskoåkningen som vi ska göra på fredag, och Jason ska också med då så det blir hela familjen, jättemysigt! Ja, en jättebra eftermiddag helt enkelt. Jag gråter lite fakiskt nu, fast glädjetårar för jag tycker det är så mysigt och det känns så bra. När det känns tungt och jobbigt ska jag tänka tillbaka på den här fina eftermiddagen. OCH IMOROGN ÄR DET 1:a DECEMBER!!! Jag sitter och laddar lite med 'N Syncs julskiva. Jag älskar't!

Puss på er alla fina människor!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

JAg komenterar väl visst...

Kul att eftermiddagen blidde bra. Här har det regnat hela dagen. Sådär kan jag tycka... :-(

Jag har köpt nya träskor idag. Bar att ha när man hämtar tidningen mm ...

Hoppas den braiga känslan fortsätter...

Mammsen o Marjo hälsar...

2009-11-30 @ 20:09:24
Postat av: Moster

Hej, bra att du håller ut, det brukar bli bättre!

Annie har fixat 24 adventspåsar till Aron som kalender.Jag sitter i barnens rum och Aron lyssnar på Kizz i MP3 så högt att jag och Annie hör, men Aron sover gott! Skall ta av dem innan jag går, det finns andra sätt att skaffa tinitus. Må så gott och här regnar också! Moster

2009-11-30 @ 21:12:02
Postat av: kusin m familj

ville bara säga att vi diggar dig starkt hanna! stora pussar !

2009-11-30 @ 21:23:10
Postat av: Ida

har ni läst pettson än? :)

2009-11-30 @ 23:20:48
Postat av: Angelica

Åh så mysigt att åka skridskor utomhus. Det får vi göra när jag kommer till London=) Jag har skickat ett mail till Gemma nu=)

2009-12-03 @ 00:25:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0