Vilken harlig dag!

Innan jag akte idag, precis innan jag skulle ge mig ivag, fragade Satu mig om ag bestamt mig om lordag. Tjejerna och deras farfar ska aka in till London och kolla pa nagon stor paradgrej och Gordon hade undrat om jag ville folja med. Jag var lite sugen, men var inte saker pa om Anna och jag hade planerat nagot. Sa jag sa att jag skulle kolla med Anna sa jag inte dubbelbokade nagot, men att jag annars garna foljde med. Tankte att det kan vara ett bra satt att fa lara kanna flickorna battre, utan mamma och pappa i narheten.
DA, foreslar Satu att om det blir sa att jag foljer med pa lordag kunde jag fa ta eftermiddagen idag ledig.
Sa sa fort jag traffade Anna kollade jag, inget bestamt, och jag hade heeeela langa dagen framfor mig! Sa GRYMT skont!
Sa utan nagra som helst begransningar begav vi oss pa en rejal dag pa stan. Vi strosade runt lite forst, och sen gick vi in pa topshop. Dar gjorde jag ett fynd (eller inte ett fynd gallande pris, men anda), namligen ett par boots! Som jag har letat efter ett par softa, skona och snygga boots att kunna ha istallet for mina eviga converse. Dock var de lite dyra, £ 85, men efter nagra timmars funderande och en till provning bestamde jag mig for att de var dem varda. Sagt och gjort, jag ager ett par svarta boots. Sa fort datorn kommer far ni se bild! Och mamma, jag kan ha inlagg :D Det var det forsta jag kollade, bra va?!
Efter lite till vandrande rakade vi pa en gata som heter Carnaby Street, tydligen en parallellgata till Oxford st. som ska vara valdigt bra enligt Anna, jag sjalv har aldrig hort talas om den. Och sannerligen, det var helt fantastiskt! Valdigt street-inspirerade butiker, och det basta av allt, Jag fann American Apparel!!! Och annu battre, fran kl. 5 var det 20 % rabbatt pa massa butiker dar. Sa vi satte oss pa ett narliggande Starbucks for att vanta in klockan, och aven fast det inte riktigt var planen, kom jag hem nu med en kjol som jag langtat efter i evigheter, och en rod troja. Trevligt!
Det blev ett langt inlagg, nu ska jag kaka lite och sen ga och lasa min bok! Idag har varit en jattebra dag :)
Kram pa er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Äntligen...boots!! Inlägg...fantastiskt:)Glad blir jag och din rygg! Puss:)

2009-11-12 @ 21:56:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0