visdom och

jag vet inte vad som kommer efter och, men det lat fint att skriva sa.
Jag saknar hemma jattemycket, men det kommer att kannas battre snart hoppas jag. Jag gor mitt basta, och det ar allt jag kan gora!
London Eye var fantastisk, precis det jag behovde. Jag behovde bara fa komma bort ur huset, fort som attan, och tur da att Anna finns! Vi prickade verkligen in ratt dag, och vi hade varldens flyt. Solen sken, vilket var helt fantastiskt 172 m uppe i luften, det var ingen ko alls, sa vi klev i stort satt rakt in, nar vi lunchade kom hela lunchruschen 5 minuter efter oss... vi hade flyt : )
Jag at en helt gudomlig tomatsoppa med brod till pa cafe Nero, det ska jag gora igen! £ 3 for en stor skal, fab!
Sen akte jag hem, hamtade Mae fran Nursery och vi gick hem och dansade till Mamma Mia!-filmen, de ska se musikalen pa lordag sa hon vill lara sig alla sanger..
Och nu sitter jag har, och jag ska ga upp till mitt rum och tanka lite, och skriva brev tror jag. Japp, god kvall!
Tack Malin Nilsson for dina fina rad och tips, dem hjalper!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hej london tjejen. Hoppas du har det bra trotts lite hemlängtan. Dem finns ju allt kvar när du kommer hem :P Lev livet hoppa runt i alla affärer och mys i parkerna. Kram

2009-11-18 @ 01:30:01
URL: http://sofiasshow.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0