Wednesday morning

Ingen fika med Maya idag, for hon ar magsjuk! Blev pa mandag istallet : )
Idag ar det blasvader har, riktigt sa det skulle tjuta i fonstren om jag var hemma. Men har gor det inte det, antar att dem har nagon megaisolering eller nanting, skulle inte forvana mig..
Sa idag tror jag att jag lagger upp dagen med frulle nu, sen sa ska jag ga upp pa mitt rum, badda lite och fixa, ta en langromenad och posta ett brev, duscha och dar nagonstans emellan kolla pa nagon bra film med en filt over mig. Det ar val en "hemma"-sak att gora mamma? Jag ska ringa Ida ikvall ocksa tankte jag, for jag vill att hon ska komma over pa nyar. Japp, det har blir en bra dag for jag valjer att det ska bli det.
Hoppas ni far en fin dag ocksa, puss gullisar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0