when that phone rings

Ah, antligen slut pa arbetsdagen! De dar sma barnen kan verkligen vara fruuuuktansvart irriterande, och jag har ibland bara lust att skrika WHATEVER och bara ga darifran. Men nej, jag tror inte det skulle passa sig riktigt...
Nu ar jag i alla fall ledig, och imorgon ar det bara Mae for Ava simmar pa eftermiddagen. Hoppas hon inte far en skrikattack bara...
Jag vantar forresten pa att mormor ska ringa!! Det ska bli sa fint att fa prata med henne och morfar, och hora hur de mar!
Det var sa himla skont att sitta pa Starbucks forresten, jag tog en Mango-Passion smoothie, typ, och satt och skrev brev forst och sen laste jag. Det var absolut fantastiskt. Det ska jag gora 1000 fler ganger hoppas jag. Sjukt vart att bara gora vanliga saker nagon annanstans an har i huset.
Det slog mig precis att jag sjalv verkligen maste se till att ta mig ut och gora saker, det kommer liksom inte av sig sjalvt. I och for sig har jag bara varit har tva helger, varav en var min forsta och nu i helgen var jag ju barnvakt en kvall. Men liksom, jag maste sjalv ta tag i saker for att bara inte sitta hemma. Och just nu kanns det som ett hemskt stort projekt, valdigt manga veckor och helger att fylla med saker. Alltsa, jag passar verkligen med att jobba pa dagarna, det ar min grej. Men hur som helst, det kanns soms agt valdigt mastigt just nu. Men jag far ta vecka for vecka. Det kanns valdigt jobbigt just nu, att inte veta sa langt fram, men det ger sig val forhoppningsvis.
Nu ringer Mormor!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Idag lämnades paketet in på posten. Skickar ett Kolli-ID så du kan söka på posten.se. Bra att du bestämt gym och att du tar tag i fritiden... :-)

Ha det bäst...

2009-11-16 @ 21:10:51
Postat av: Ida

jag försöker få mamma att köpa ipod och lyckas ganska bra! hejja mej!

2009-11-16 @ 22:30:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0