Wimbledon

Altlsa, jag ALSKAR den parken!! den ar absolut helt fantastisk. Jag skulle kunna promenera dar med min braiga spellista (och prosten) i all evighet. Det har liksom blivit mitt stalle, dar kanner jag mig verkligen helt fri! Jag sprang upp pa en kulle idag och strackte upp armarna i luften (ser du mamma! JAg haller med, det funkar verkligen!!) och snurrade runt for det var sa harligt.

Jag har verkligen gjort en upptackt, TV:n. Jag vet, det ar hemskt att inte forns jag tittat pa TV kan kanna mig hemma, men det har faktiskt hjalpt. Att bara fa slotitta pa lite vad som helst, det ar jatteskont. Och sannerligen, den har familjen har kanaler sa det racker och blir over. Dem har typ 10 kategorier, med kanske 30 kanaler i varje? Filmer, underhallning, matprogram, dokumentarer, ALLT.

Nu ska jag ga och duscha, en lang, varm dusch och sa ska jag unna mig att gora inpackning och scrubba mig.
SKRIV BREV TILL MIG :) Mail eller vanligt, vad som helst!! Later!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0