Yesterday

Godmorgon!
Vilken fantastisk dag att vakna upp till, jag oppnade persiennerna och SOLEN LYSER! Jag blev alldeles lycklig, sa idag blir det en lang lang lang promenad langs River Thames med lite jazz i oronen.

Igar kvall hade jag en mycket trevlig eftermiddag. Jag kakade lite lunch och sa laste jag min bok lite till. Runt 4 bestamde jag mig for att ta en promenad och Gordon fragade om jag ville ta med Cherry. Sa hon och jag vandrade runt lite i en ENORM park som ligger langre upp pa gatan, men nar det borjade bli morkt fegade jag ur sa da gick vi runt pa massa gator istallet. Hon ar verkligen en fantastisk hund, hon har kannt mig i 6 timmar och hon lyder redan min minsta vink. Amazing.

Jag hoppade in i duschen och sa grejade jag lite i mitt rum, laste lite och fixade lite till. Pa kvallen at jag, Satu och Gordon take away indiskt, forsta gangen jag at indiskt faktiskt! Det var riktigt gott, al though det var inte riktigt som jag forvantat mig. Men helt okej. Vid det laget var klockan sa mycket att jag holl pa att somna. So i just went straight up to bed.

Som sagt, nu blir det lite mer boklasning och sen: Langpromenad : )

Hoppas Sverige inte ar for hemskt och slaskigt, later!

Kommentarer
Postat av: Pappa

Hej hopp...

Försökte skicka paketet idag men det visade sig att ICA inte kan försäkra det utan det måste göras på postcenter. Så vi kan inte skicka förns tidigast månd sen tar det sex dagtar i transit innan du får det. ska kolla om det finns snabbare sätt...

Ha det så gott

Pappasen

2009-11-07 @ 12:14:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0