61 timmar av underbar ledighet!


Ida var nöjd med sitt val av mat!



Jag var nöjd och glad jag med!
AH, ljuva känsla att ha sextioen hela timmar att spendera precis hur jag vill. Lovely.
Idag tog jag en promenad uppe i parken efter att Ava gått till skolan. Jag gick hem och kollade på OTH och sen gick jag för att träfaf Ida på High Street och kolla efter en födelsedagsklänning till henne. Det blev en jättefin spetsklänning från TopShop. Jag shopade även lite jag med (jag har faktiskt inte köpt nåt i klädväg på huuuuuuuuur länge som helst och det var ett riktigt bra köp faktiskt!), men se den får ni göra imorgon, har inget kort på den i nuläget.
Efter det gick vi till Wagamama, ett jättefräsht lunchställe som ligger nästan nere vid floden. Jag åt nudlar med grönsaker och Ida åt ris med kyckling och currysås. YUM, det var störande gott faktiskt.
Innan vi gick hem tog en sväng förbi Waitrose och hade tänkt att inhandla något chokladaktigt, men det slutade med att det blev två burkar Ben&Jerrys som det ska festas på ikväll, det var 2 for £5 och det bangar man ju inte på!! Nu ska jag gå och göra mig mat, det får bli scrambled eggs och broccoli fredagen till ära. Vad gör Sverige denna fredag? (NU VILL JAG HA KOMMENTARER TACK!)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Mamma o jag har just tittat på "Så ska det låta"(Alexander Ryback och Maria nånting i ena laget o Shirley Clamp o Robert Gustavsson i det andra...) Nu väntar sängen...

Är det pensionärsvarning på det?

Ha det...

2010-04-16 @ 21:06:15
Postat av: Frida

kollade precis också på det programmet med mamma:S..jag längtar till london nu!!!

2010-04-16 @ 22:07:38
Postat av: sara m. familj

mormor och morfar kom upp till läggan igår vid sex. sedan käkade vi en lååång middag med schnitzel och fruktsallad (och sån där creme brule choklad, så jäkla gott) nu ska jag jobba och resterande fmailjens planer är saker osäkra men dom ska iaf komma och hälsa på mig på jobbet lite senare :)



sååå nu skrev jag faktiskt en kommentar, tjihuuu!!

2010-04-17 @ 10:56:07
Postat av: amanda

Sverige lyssnar på ted gärdestad, pluggar lite arabiska och missbrukar nässpray. Puss

2010-04-18 @ 21:06:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0