Addiciton

Godmorgon! Jag ska försöka kämpa mig ut på en promenad men jag känner mest för att sova i några timmar. Hurtbullen Hanna hoppas jag tar över dock, för det är varmt och skönt och väldigt fint ute : )
I övrigt är det inte så mycket som är på g här. Jag är barnvakt ikväll, Ida kanske kommer över och eventuellt ryker min True-Blood oskuld (hon köpte säsong 1 på dvd igår! Bra va farmor? ; )). Jag skulle inte banga på lite B&J's som sällskap till det. Är det någon annan än jag och Ida som ÄLSKAR deras nya smak: Fairly Nuts? Glass är verkligen den enda sak som jag absolut aldrig någonsin skulle kunna och inte heller skulle vilja leva utan. Det är verkligen vääääärldens bästa uppfinning. Glass alltså : ) Heaven on earth!
Haha, det här blev visst godisgrisen Hanna som tog över istället för hurtbullen, hur ska detta sluta?! Fortsättning följer....


Deeeeeeelicious (Maes favoritord för tillfället!)

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Tror B&J börjar närma sig Hallsberg oxå...

Ha det så gott...

/P

2010-04-28 @ 21:31:27
Postat av: farmor

Serien började ju som en bildsatt Twilight, men snart börjar jag undra om jag tipsade dig fel - ska bli intressant att höra dina åsikter!! Det blir mer och mer skruvat..

Glassen är vi dock alldeles överens om!! Import!

Puss

2010-04-29 @ 09:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0