Afternoon off

God eftermiddag kära blogg!
Jag sitter i min säng i mjukisbyxor och klockan är 16.36 lokal tid. Jag har nämligen ledig eftermiddag! Stört skönt faktiskt, jag har i lugn och ro kunnat packa upp och sätta på en tvätt, + hunnit ner till Boots (vi har ingen egentlig motsvarighet till det i Sverige, men det är som apoteket, Kicks och Ica Maxis hårvårdsavdelning kombinerat!) och promenerat med Ida. Shit, en riktigt busy dag jag haft när jag tänker efter.
Ida och jag gick upp till Wimbledon Common, Ida har aldrig gått där och det var evigheter sen jag var där sist, så det var mucho trevligt! Vi hade riktigt djupa konversationer och pratade om massa saker, våra respektive uppväxter och sommarminnen och massa annat, supermysigt : )

Jag lovar er förresten, djupt och hederligt, att ikväll ska ni få massvis med bilder från Frankrike! Har ni några speciella önskemål på vad ni vill se eller ska jag bara langa upp ett gäng? Nu väntar en kopp te och ballerina-kex, yum!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0