beslutsångest.

Hej kära vänner!
Jag är sjukt dålig på att uppdatera, jag vet! Dock är det så himla fint här på rivieran, och jag har det alldeles för skönt för att orka skriva någonting längre och vettigt eller lägga upp bilder.
Men, just nu är familjen borta hos några vänner till dem, och jag är på väg mellan två sysslor: sola och ta en promenad in till Antibes för att kolla runt lite i affärer.
Solning är lite ångestskapande för mig förresten. Jag kan aldrig bestämma mig om jag ska sola framsida eller baksida, och hur länge på varje. Alltså slutar de flesta av mina sessioner i solen med att jag inte ligger längre än 5 minuter per gång åt varje håll. Men det är ju alltid nåt i alla fall! Nu beger jag mig, får se om jag orkar lägga upp några bilder på omgivningen ikväll : ) Bon Soir!



Kommentarer
Postat av: Farmor

Tycker inte du skall behöva uppdatera oss när du så tydligt ser ut att må bra!! Det räcker för oss på nr 14..

2010-04-05 @ 22:23:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0