change of circumstances

Jag lovade dyrt och heligt igår att ni skulle få se mer bilder från Frankrike, jag vet.
Tyvärr måste jag bryta detta löfte, och hoppas på att ingen stämmer mig för det. Det är nämligen så att vi har inte bredband i det här huset, utan det är något slags avtal där man har begränsad mängd av kb för ett visst månadsbelopp och att ladda bilder drar väldigt mycket av den mängden kb. Så en hel hop med bilder får bli en annan gång, nån gång när jag sitter på Starbucks (där det är GRATIS internet)
Jag är lite bitter över detta som ni kanske märker, och tycker det är töntigt att man inte ens kan ha ett vettigt bredband åt en stackars Au pair, när man bor i ett 4-våningarshus i London. Så nu ska jag gå och duscha för jag är svettig efter min löprunda. Ikväll återkommer jag som ny och fräsh och förhoppningsvis, en avsevärt gladare Hanna. Later!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0