Goodbye sweetheart, au revoir!



Ikväll är sista kvällen här på rivieran. Jag kommer sakna:
- snurrstolen utanför huset som är typ det skönaste nånsin EVER att sitta i.
- solen.
- havet.
- promenadstråken in till Antibes.
- baugetter.
- baby violet.

Jag kommer INTE att sakna:
- min knarrande säng som har väckt mig varenda natt i snart 10 nätter.
- att vara fast i frankrike med 3 vuxna och 3 barn.
- grannhundarna som skäller på en så fort man rör en fena.

Japp. Så är det. Nu ska jag gå min sista promenadstrosare, sen börjar förberedelserna för hemresan till London. VI SES IMORGON!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Ida

Yeeeey!! Ses imorrn!! Jag ska vara hemma 7 imorrn så vi hinner väl träffas en sväng innan?? När tror du att ni är hemma ungefär? Ses snart!!!!

puss

2010-04-10 @ 17:40:13
URL: http://idainlondon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0