Mr. Clean

Idag har jag inte haft tillgång till mitt rum nånting alls, och inte mitt badrum heller. Kan ni gissa varför?




Just precis, min heltäckningsmatta har blivit tvättat! Kunde inte ha varit mer behövligt, den var riktigt rutten innan Fabio kom och gjorde rent.
Därför har jag inte förens nu kunnat uppdatera er om vad som händer i mitt otroligt upptagna liv.
I lördags gick vi alltså ut för att fira Idas 20-års dag! Vi hade tänkt att gå till Ministry of Sound, men slutade upp på Infernos ute i Clapham. Jag klev innanför dörren här hemma i Putney 05.15, det ska vi väl ändå ta som ett bevis på en lyckad kväll? ; ) Vi dansade och dansade och hade det grymt roligt, härlig kväll!
Igår blev det en tur för att fira Ida, igen, nu på hennes faktiska 20-års dag! Vi gick till Kensington Gardens och hade picknick tillsammans med presentutdelning. En underbar dag, varm och solig, och tillsammans med musik i mina högtalare var det den bästa på länge!


Birthday girl med hennes present från oss, en mysig hood-tröja!


FINA NI!


På väg till parken!

Gå in på Idas blogg så kan ni få se lite mera biler + läsa lite mer ingående om helgens äventyr ; )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0