påsk?

Jag har liksom inte riktigt koll på tillvaron för närvarande. Igår trodde jag att det var tisdag, och idag skulle det lika gärna kunna vara en helt vanlig lördag. Påsk, vad är det liksom? och inget påskägg blir det i år förmodar jag. Kanske tillbaka i Putney väntar det ett vadderad kuvert? (ta det här som en hint, kära mor och far)
Jag tar massor och massor av kort, men de får ni se ikväll kanske.

Idag ska vi ta oss in till Antibes och kolla lite i affärer, äta middag här hemma och bara slappa : ) Vädret är inte på topp, det är lite regnigt och mulet, men hyfsat varmt. Även fast det inte känns som det så måste jag väl ändå säga: Glad påsk!
Later!


Kommentarer
Postat av: susanna

du måste ta kort på huset! :D

2010-04-03 @ 12:01:20
Postat av: Anonym

GLAD PÅSK till dig också!!!! De övriga i familjen var här för en stund sedan med den födelsedagspresent till Ff som du medverkade till att skaffa. Perfekt i den nya storleken!! Hälsa Antibes. Vi skickar litet strålande sol till dig - anländer lagom till eftermiddagens powerwalk!!

2010-04-03 @ 12:04:56
Postat av: Mari

GLAD PÅSK till dig Hanna! Vi är tillbaka på hemmaplan igen, idag har solen lyst från en klarblå himmel så Lasse och jag har suttit ute på gården med näsorna i vädret. Hoppas att du får sol imorgon och resten av veckan! Kram till världens bästa Hanna från Mari. K och D hälsar

2010-04-03 @ 19:14:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0