Putney High




Mae körde på tofflor istället för school-shoes!

Idag var det "summer dress day" vilket innebär att det är första dagen som tjejerna på Putney High School får ta på sig sin sommar-uniform. Ava var minst sagt exalterad och riktigt strålade när hon kom nersvassandes från övervåningen, stoltare tjej fick man leta efter. Mae blev så inspirerad att hon gick in till Avas garderob och hämtade en klänning åt sig själv. Hon ska ju trots allt börja till hösten!

Gordon, tjejernas farfar, är på besök idag också och hade med sig en hälsning till mig från Mr. Easterbunny. Jag tackar och bockar för det, har redan börjat mumsa ; )



Ikväll ska jag äta middag här hemma med Gordon och Satu, och sen ska jag kolla lite på Piraters! Det har blivit lite av min nya addiction, jag kan inte sluta kolla på det. Nu är jag inne på tredje och sista filmen, men jag tror att jag börjar om med ettan imorgon, även fast jag verkligen inte borde... Vad gör ni i Sverige? : )


Kommentarer
Postat av: farmor

det är svårt att tänka "vår" när vi nyss fått ett rejält snöfall över Allégatan m omgivningar. men det hjälpte upp humöret att läsa din blogg!! Kan annars hälsa från kusiner och syster, men vet att du fått en direkthälsning - vi tänkte på dig!!

2010-04-21 @ 13:26:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0