The Little House Brackenbury

Fy vilken rolig kväll det blev igår! Frida och Susanna har alltså flyttat, från deras rum i Bayswater ut till Brackenbury som ligger i Hammersmith, bara 10 hus från där Maya bor. Och HJÄLP, så sjukt fint och fräsht var det! 3 rum i ett eget hus med ett riktigt fräsht kök och kanske inte det största badrummet jag sett, men dock, lite fräshare och trevligare än det förra.
Kvällen blev som sagt lyckad, det var stört mycket folk för att vara i det lilla huset dock! Det var dels vi vanliga tjejer, + Mayas två kompisar från Sverige som var här och hälsade på, Alex och grabbarna grus, + Sebbe och Andreas (tjejernas roomisar) och deras alla kompisar. Men som sagt, kul var det!

Idag tänkte vi åka in till stan en sväng, Ida och jag, och jag hoppas att Susanna också bestämmer sig för att komma med! Bara kolla runt lite i affärer, har inte varit inne i stan på år och dar faktiskt. Sen så råkade vi lova att vi skulle följa med och spela fotboll med Alex och alla i Hyde Park i eftermiddag. Dock så är det moln och regn ute, så jag vet inte hur det blir med det... Ge mig en update, vad gör ni?!

Kommentarer
Postat av: Pappsen

Idag har vi firat farmmor och varit på körkonsert. Men det viste du ju redan...

Ha det gott

2010-04-25 @ 21:09:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0