To everything: Turn! Turn! Turn!

(En sjukt bra låt av gruppen The Byrds! Den finns på soundtracket till filmen Forrest Gump, vilket för övrigt är en fantastisk skiva)




Jag gick in på Facebook och såg att jag blivit taggad på en bild från min allra sista tävling förra våren (som jag vann, om det är nån som kommer ihåg kanske? : ) : ) :) ) Hur som helst, jag fick världens nostalgirush och lyssnade på musiken som jag åkte till. Och för sjutton, jag saknar det! Tur är det att Ava och jag ska åka skridskor i eftermiddag, så jag slipper ha abstinens allt för länge.

Jag har en bra morgon, och känner mig ändå hyfsat fräsch med tanke på gårdagskvällens bestyr. Jag gick strax innan 8 för att träffa Karin, svenska tjejen som bor några gator ovanför mig. Vi gick först till baren där hon jobbar. Det är ett cocktail-ställe och vi hade tur och hann med Happy Hour vilket betydde två drinkar för £7, check! Vi åkte sen vidare till Clapham Common som ligger ca. 20 minuter med buss härifrån, och satte oss på en annan bar tillsammans med Maya, och sen Karins två kollegor. Jag kom hem nån gång vid halv 1, en trevlig kväll!

Idag ska jag vara sjukt produktiv och göra massa saker som jag har skrivit upp på min lista. Ni får en update ikväll : ) Over & out!

Kommentarer
Postat av: Ann-Sofie

Klart vi kommer ihåg!!!... och du pratade på prispallen......=D

Har tillbringat 8 timmar i ishallen idag.... vi har äntligen städat i våra skrubbar.....Fuskigt att det fortfarande finns is hos dig ;-b. Här får vi vänta på sommar lägren för nästa is träning. Amie, Amanda , Jenny O och Amalia har planerat in en tränings vecka i Lidköping =D

2010-04-14 @ 23:19:43
URL: http://www.misetyp.devote.se
Postat av: Ann-Sofie

Klart vi kommer ihåg=D... och du pratade faktiskt på prispallen...

Har till bringat 8 timmar i ishallen idag, vi har äntligen lyckats städa och röja i skrubbarna =D

Orättvist att det fortfarande finns is hos dig ;-b. Här får vi invänta sommar lägren innan tjejerna får stå på is igen. Amie Amanda,Jenny O och Amalia har planerat in en träningsvecka i Lidköping.

Sköt om dig!!

Vår kramar från Amie och Ann-Sofie

2010-04-14 @ 23:26:47
URL: http://www.misetyp.devote.se
Postat av: farmor

Vilken strålande bild av en 1:a!! Den sparar vi i hgjärta och arkiv!!

2010-04-15 @ 11:40:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0