Varm sallad

Jag sitter och äter kvällsmaten för dagen: squash, vita bönor, gröna bönor, skivad morot, tomat, svampinion och lök i satus goda tomatsås + en knäckemacka på sidan = deeeeeeelicious!
Satus syster och hennes 10 åriga son + 6 veckor gamla bebis är här på besök och stannar över natten. Jag fasar lite för min sömn, kommer den störas av timlånga skrik från baby Helen? Jag kanske borde plugga in öronpropparna, just in case...
Ikväll ska jag bege mig till Ida en svänings, fast bara snabbt. Det blir antagligen en kopp te tillsammans med ett Vänner-avsnitt och lite planering av helgen. Ida fyller 20 på söndag vilket ska firas stooooort: utgång på lördag, picknick på hemlig ort (det är en överraskning!) på söndag.

Nej, nu ska jag styra upp mig själv lite här. Med vad vet jag inte. Men nåt vettigt får det bli. Japp. Eller nåt. Okej. Usch. Jag är trött. Nu går jag. Hejdå


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0