504 time out

Det är texten som mött mig när jag försökt logga in här på blogg.se hela kvällen, nåt måste ha varit strul och jag har varit ganska sur på det!

Igårkväll någon gång vid 9lämnade jag huset i kavaj och svarta klackar för att möta upp Maya och hennes kompis Paul i SoHo. Efter mycket om och men hittade jag tillslut fram till klubben Knight Hawk där de befann sig. Kvällen blev mycket trivsam med vin och gratis shots från bartendern, inte så vi bangar på det!
Idag väckte Martin mig kvart över 10 med sitt fina telefonsamtal. Vi träffades vid 12 på High Street Kensington och gick mot Whole Foods där vi satt i nästan 1½ timme och käkade brunch.
Vi gick därifrån och började strosa oss in mot stan genom Kensington Gardens och sen vidare in i Hyde Park, fast när vi kom till Hyde Park corner så bestämde vi oss för att åka hem hit till Putney och spela spel istället. Så vi promenerade ner till Knightsbridge och tog bussen därifrån.

Här hemma slöt Maya upp, vi drack te, spelade TP i 5 minuter och gjorde inte så mycket mer vettigt. Maya drog vid 6 nån gång och Martin stannade kvar och hjälpte mig att leta efter Stig och så spelade vi 500. En mycket fin dag i världens finaste Martins sällskap : ) Nu: ta hand om helgens disk, och gå och lägga sig för imorgon, Back to work!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag drog typ halv åtta!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! viktigt!! :D puss på dig

2010-02-21 @ 23:08:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0