Birthday Party

Herre min skapare vad jag är trött, och det måste jag ändå säga att jag har rätt till att vara efter eftermiddagens bravader.
Vi laddade med hemlevererad pizza framför TVn vid 1, och efter det var det bara att köra stenhårt inför Maes 4-års kalas som hölls i eftermiddag. Vid 3 kom alla små monster, 23 stycken var det totalt + 2 stycken "underhållare" och det var mer än tillräckligt kan jag meddela. Så från 15-17.15 var det 110% som gällde, det var lekar, sandwiches, hoola-hoops och MASSOR med godis inblandat, och när sista gästen gått ut genom dörren föll vi alla ihop i soffan totalt utmattade. Bilderna får säga resten, men Mae hade en bra eftermiddag i alla fall, vilket var huvudsaken : ) 


Me & Birthdaygirl!


Lugnet före stormen.






Nu: sova hur jäkla länge som helst. Godnatt.

Kommentarer
Postat av: Farmor

Vilka härliga bilder!! Blir glad över att bara se dom.. Förstår att det är utmattande att "parta" med så många friska viljor!

2010-02-07 @ 13:18:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0