Hanna in wonderland?


Inte världens tydligaste karta, nej jag vet. Men hur som helst, lila ringen är vårat hus, och den röda lite större ringen är dit jag ska : )

Hej kompisar! Hur är vädret i Sverige, fortfarande snöstorm? Här i London är det lite småtrist väder, grått och tråkigt ute. Dock så regnar det inte, vilket jag är hemskt tacksam för. Det är nämligen så att jag tänkte ta mig en upptäcksfärd bort till Barnes. Det är en liten by eller vad man ska kalla det som ligger kanske 20 min härifrån till fots. Satu och jag har åkt igenom där några gånger, bland annat när vi åkte till köpcentret Kingston och det såg så guligt ut, så jag tänkte nu att jag tar mig en tur däråt och kollar in vad det är för stället. Vem vet, det kanske blir ett äventyr värt Tim Burton? ; )
Ciao!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0