kändisspaning


Direkt från röda mattan!

I morse i köket när Satu och jag som vanligt hade vår morgonkonversation, om gårdagskvällen och planerna för helgen, så ploppar hon hur sig "men just det, jag såg ju Johnny Depp igår. Han kom ingåendes i resturangen där Gemma och jag var" KOOLT. Hon och hennes kompis var alltså på ett hotel som heter The Baverly (eller nåt sånt) och käkade på deras resturang. Och hoppsan, där kommer Johnny Depp gåendes. Han hade tydligen precis kommit från premiären av hans nya film, hajpade Alice i Underlandet. Japp, jag tycker det var KOOLT!

Idag på morgonen, efter att jag lämnat Ava på skolan, kommer jag hem till hallen och ser att doftljusen på bordet i hallen är tända vilket de bara är när folk ska komma över. Och då minns jag, stjärtans, Satu ska ju ha "Coffemorning", så inom 10 minuter var huset fullt med ett 20-tal mammor från Maes dagis. Efter en halvtimme uppe på mitt rum drog jag till gymmet istället och tog en löprunda. Väl hemma igen var huset tyst och lugnt precis som jag vill ha det : ) nu: hämta Ava på skolan! Later Skaters

PS. min bajsiga dators bluetoothenhet funkar inte som den ska så jag kan inte visa er våran övrfulla hall md barnvagnar. De får bli ikväll istället! Bråttom Bråttom!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Ser man på... Väntar med spänning på att någon kändis sitter i köket o fikar när du kommer hem ngn kväll... :-)

2010-02-27 @ 08:23:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0