Kändisspaning

Det här inlägget hade jag tänkt skulle handla om att jag oavsiktligt hade på mig min pyjamaströja mellan kl. 20 på lördagkvällen och inte tog av mig den förns i morse 7.10. Det är väl ändå tecken på en bra söndag?
Men som sagt, intressantare saker kom upp nu på morgonen. Gick till skolan som vanligt med Ava, lämnade henne vid klassrummet och började min promenad hemåt igen. Men vänta nu, såg jag inte ett ansikte som verkade bekant precis innanför grinden? Jo, GORDON RAMSEY saying "Have a lovely day, see you next week" till sina tre barn som alla går på Putney High. KOOLT!



Nu ska jag vara sjukt hurtig och damsuga mitt rum och sen gå till gymmet. Have a good one!

Kommentarer
Postat av: susanna

aaaaaaaahh Hanna det är ju as as as coolt!!!!:D:D hahah jag kollade alltid på hans program i sverige woooooooow Putney!

2010-02-01 @ 18:22:08
Postat av: Moster

Vad är den knivmannen mot Aron i toppform med mina Globalknivar?! Han fixade/assisterade grönsaker till fredagens Karl-tacos. Han hade bjudit in två kompisar, de kom i skjorta och slips! Annie stönade mest och såg till att sitta i ett annat rum!

Annars är det snö och snö och ännu mera snö!Sov gott, Moster

2010-02-01 @ 23:14:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0