Måndagsbarn


Just nu skulle jag inte banga på att hoppa runt i en tubklänning på en strand i North Carolina, USA och spendera en vecka med bara slappt sol och badhäng! Jag säger bara Syster och jag i Tunisien i sommar : )

Jag sitter på mitt badrumsgolv, invirad i min filt för mitt rum är så himlans kallt just nu, så utan värmen från golvet här i badrummet skulle jag nog huttra ihjäl.
Idag är det en trött, sliten och lite smådeppig Hanna som bloggar. Jag har mest lust att bara krypa ner i min stora, hemskt sköna säng under mitt superfina duntäcke och kolla på 50 Grey's Anatomy-avsnitt med mamma bredvig mig. Men, man kan inte få allt här i livet + att jag måste ju dra in pengar till mitt lilla hushålle : ) Så gott folk, nu kutar jag ut i rummet i hopp om att inte frysa allt för mycket, drar på mig lite fräshare kläder än mina Yankees-byxor och sen ska jag gå och hämta Mae. Later Skaters!

Kommentarer
Postat av: Ida

Så ni gillade mitt förslag??! ;=)

2010-02-22 @ 16:16:21
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Lena

Älskar denna bild!!

2010-02-24 @ 23:50:45
Postat av: Amanda

Tunisien är uunderbaart! Mycket bra val för ev semester, tycker jag i alla fall :)

Hoppas du har det bra Hanna, det verkar så :)

Stor kram!

2010-02-26 @ 16:18:08
URL: http://amadeuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0