Schema.

God måndagsmorgon!
Jag jobbar efter ett tajt schema mina sista dagar här innan jag åker hem på besök, har en detaljerad tidsplan över hur jag ska ta mig igenom måndag, tisdag onsdag och torsdag utan att glömma nåt. Därför kära vänner, blir detta ett ytterst kort inlägg för jag ska bege mig ner mot High Street, för att bland annat gå till banken och sätta in pengar, gå till Sainsburys och köpa te och även göra en vist på HMV. Hade tänkt hinna med ett styrkepass på gymmet också.
SEN kanske jag hinner med att vila lite, det får vi se hur det blir med det.
Ikväll kommer Martin hit också, han ska kolla in mitt fabulösa mansion och glassa lite här i Putney, världens bästa.

Så nu, marsh iväg! Hoppas ni inte snöar bort hemma i Sverige, vi ses på torsdag : )


Vad tycks förresten om mitt senaste inköp? £14,99 på H&M i Covent Garden. Jag gillart'!

Kommentarer
Postat av: Farmor

"Urläckert" för att modernisera mina inlägg i modespalterna.. Och du - välkommen hem att ta en titt på snövallar...

2010-02-08 @ 16:11:03
Postat av: kusin stor

hannis, det här håller inte! lyssna på på ida, uppdatera!!

2010-02-09 @ 20:03:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0