Skillnad.

ÅH, jag skrev värsta inlägget för att välkomna mig själv tillbaka till London och så försvann det.
Kort summering:
Jag är tillbaka, det är inte två meter snö och minusgrader här. Snarare ett par plusgrader, strålande sol från en blå himmel. Det gör allting liiiite lättare, om vi säger så.
Det blev en vidrig hemresa från Baker Street, tunnelbanan var stängd ut hit till Putney, men det fattade jag inte förns jag redan var på väg så det var bara att vända tillbaka 3 stationer, gå ur tunnelbanan (onädiga £2, Ja!) och sen ta en buss som tog typ en hel timme. Jag är lite bitter... + att det är iskallt i mitt rum och jag orkar inte packa upp min enormt fyllda väska med sommarkläder.
Så jag skiter i det, lägger mig i sängen och kollar på Vänner på min dator, för min snälla pappa har fixat så att jag kan göra det : ) Ikväll blir det nog en öl eller två med Martin och sen kanske Stuarts 31-års fest. Hej London!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Sötaste! Tack för att du kom upp en stund för småprat och återknytning!! Tror jag emigrerar till det bättre väder du berättar om!! Här har det snöat oavbrutet och snön på terrassen växer dito.. Kram!

2010-02-20 @ 18:18:56
Postat av: Ida

Det är den bästa medicinen för att må bra!!! Friends <3. =) Ses snart!

2010-02-20 @ 23:10:10
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: pappsen

Nu skiner solen. Ska ta på mig och gå ut för att brottas med snön ett par timmar... Bilder kommer. Länge sen det var så mycket snö...

2010-02-21 @ 10:01:47
Postat av: Pappsen

Hej. Har lagt upp lite bilder på FB från dagens övningar. Mamsen är fotografen och jag jobbade (som vanligt... :-))

Må så gott...

2010-02-21 @ 21:34:00
Postat av: Karin

Heej! kan vi byta?? Uppe för att åka skidor men imorse var det -30,känns mer lockande med sol å +grader just nu!!Finns det små vårblommor oxå??? Ha det jättebra i storstaden!

2010-02-22 @ 08:50:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0