Sundat Morning

Det kanske inte är morgon längre i och för sig, men vi säger så i alla fall! Jag sov ända till halv 12 idag = 12 timmars sömn, välbehövligt kan jag säga! Det var stört skönt att få vakna upp och inte känna att man fortfarande inte är ordentligt utvilad (vilket har varit fallet i 3 veckor nu..)
Igår höll jag mitt löfte, jag slappade järnet, skypade med M&P en stund, och från halv 5 till klockan 21 satt jag nere framför TVn med sällskap av gänget i Vänner. Störtskönt, precis vad jag behövde.

Idag fortsätter jag på slapptemat (har Coldplays Viva La Vida-platta på i doc-stationen vilket bidrar skarpt!), dock med lite träning inblandat. Ska precis gå ner till gymmet och köra ett styrkepass tänkte jag mig, kanske springa en kortis efteråt och sen gå hem, käka något gott till lunch och sen göra något annat slappt, påbörja en ny bok perhaps? Jag gillar't! Puss på er fina vänner, saknar er!


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Skönt med en slappar dag. Ska ta en fika nu och slappa vidare... imorgon blir det kanske snöskottning i Lanna igen... :-(

MÅ!

2010-02-28 @ 17:12:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0