Update.

Hej kompisar!
Long time no see, hela två dagar sen sist! Jag håller med Sara aka Stor Kusin "vad ska ni göra nu?" (när ni inte har lika många blogg-inlägg att läsa alltså!)

Har haft ett par fina dagar nu här i slutet av veckan.

Onsdagskväll blev det som ni vet utgång med flickorna små i Bayswater, och Maya kom och joinade oss också efter viss övertalning. Det blev en riktigt lyckad kväll, vi tstötte på Mattias och Sebastian (Idas och Susannas kompisar) vilket inte var så otippat eftersom dom hänger där typ varje onsdag + derars helgalna mexikanska gitarrist i deras nybildade band.

Torsdag var en rätt så vanlig dag, jobbade och slappade järnet på kvällen, var så sjukt trött och låg som i ett koma (har snart läst klart boken som jag låg i koma med "Tillsammans är man mindre ensam", tack för julklappen Jenny!).

Fredag jobbade jag morgon och sen var jag ledig resten av dagen eftersom jag jobbar i eftermiddag, så jag tog mig en tur till gymmet och sen åkte jag in mot stan för att träffa Angelica som är på besök här i London. Jag mötte upp henne, Anna och deras kompis Elin i Hyde Park och hade en förträfflig eftermiddag i deras sällskap i strålande sol och 11 grader varm : ) (Jag gick i min korta svarta vårjacka, BANGAR INTE PÅ DEN VÅRKÄNSLAN!)






Elin, Angelica och Anna!

Nu måste jag slå in Maes födelsedagspresent! Later skaters

Kommentarer
Postat av: stor kusin

hih :) nu har vi flyttat btw! bara att komma och hälsa på! och boken var min ide, nästan.

2010-02-07 @ 00:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0