klantarsel.

AH, jag blir så arg. Jag hade satt på inspelningsgrejen på TV att spela in damernas korta program i konståkning, där det spås att kampen om guldet mellan Yu-Na Kim och Mao Asada kommer bli OS stora höjdpunkt. Men spelar jag in det? Nej, jag spelar in bajsisdansen istället, och eftersom man inte kan titta på SVTs klipp här i England så bajsar jag på det och blir sur.
Idag skulle jag helst vilja somna om och sova ända fram tills klockan 3. Men Örjan och Ellinor är här i stan ett par dar, så jag ska åka in och ge dem en privat guiad tur av stan. Japp, så ser min dag ut!

Igårkväll åkte jag iväg till Martins lägenhet och hängde lite hos honom innan vi åkte iväg till världens bästa Bayswater och Världens. Bästa. Tjejer!
Det var så himla skön att få träffa dem igen, Ida, Susanna, Frida och Maya! Maya har jag i och för sig träffat redan, men i alla fall, alla tillsammans, det var ren glädje. Ni är finast kära vänner, finast finast finast!
Nej nu måste jag ta tag i mig, att ligga och dra mig i sängen håller inte. Som tur är är det inte kallt idag i alla fall, våren är kanske på väg? LOVLEY


Långt i från alla med på den här bilden, men dock, fina är ni : )

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0