4 timmar

är så mycket sömn jag fick i natt, kom hem vid 3 efter en mycket lyckad kväll i Notting Hill. Det var jag, Ida och Susanna och sen deras två grannar, typ, Mattias och Sebastian + deras konstiga kompisar från Norrland :)
Det blev sjukt mycket dans för Ida och mig, bland annat till Beach Boys och Bill Haley + massa annat! Det bästa var att hela min kväll sammanlagt kom till en kostnad av £3,8 eftersom det är gratis inträde alla onsdagar, YES. Sånt gillar vi, mer onsdagar där säger jag! Det blev inga bilder för mig förutom denna fantastiska från inne på toaletten, haha! Spana in Idas eller Suss blogg för eventuella bilder! Nu ska jag kolla på ett Greys avsnitt!
 Btw, ledig eftermiddag idag för Sylvia och Peter (farmor + farmors man) kommer på besök och jag har jobbat 2 timmar nu på morgonen istället. KUNDE INTE SUTTIT BÄTTRE : ) Later skaters!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0