Camden Story

Alltså, gårdagen var en trevlig historia!
Jag begav mig runt tolv iväg mot Hammersmith för att därifrån ta bussen tillsammans med Maya till Camden Town. Ida hoppade på bussen vid Notting Hill Gate och sen var vi på väg.
Väl där så strosade vi runt på något område medans regnet började komma ner (det kanske var därför som det inte var totalt smockat med folk som det tydligen brukar vara på söndagar) och vi var rätt hungriga, så vi letade på ett café att käka lunch på. Precis vid floden som rinner där igenom hittade vi ett litet ställe som bara serverade 100 % ekologiskt, vegetariskt och organiskt. Förutom en lite speciell lukt som låg över hela lokalen så var det asgrymt, reggeae-musik som spelades, trevlig personal och grym mat. Vi satt där i typ 2 timmar och bara pratade, hur trevligt som helst!
Vi gick och köpte ett halsband till Maya som hon resten av kvällen obsessade vid konstant, och sen promenerade vi bort mot tuben. På vägen stannade vi till på American Apparel och jag köpte mig ett till linne för lite av mitt presentkort som jag har där. Också trevligt!
Efter lite eftertanke så bestämde vi oss för att bege oss hem till Ida och Susannas lägenhet där Suss precis slutat jobbet. Vi gick in på Tesco och köpte chips och sen satt vi hela kvällen och svullade snacks, åt pizza, gjorde självkänslatest och pratade om allt och inget. +, det bästa av allt, Ida lärde mig dansa lite Swing och Lindy, för på Tisdag ska vi gå till London Swing Dance Society och ta en klass, IIIIH!! Asrolit :)
Jag och Maya tog bussen hem till henne och jag fortsatte därifrån mot min buss som skulle ta mig hem till Putney, och jag klev innanför dörren vid 11. Det var längesen sen jag haft en så bra dag rakt igenom, fina tjejer de där tre alltså : )


Maya utanför hennes hus, taggad tjej : )


Ida på bussen!


Mays!



Susanna var i städtagen när vi kom hem : )


På cafét, jag var lite röd i ansiktet...


Maya med sitt absolutley gorgeous namnhalsband!


Fina Ida!

Kommentarer
Postat av: Ida

Mycket trevlig dag var det!!! =)

Jaaaa, jag längtar tills vi ska dansa!! Dock fick jag reda på att jag jobbar till 7:30 imorrn... Detta resulterar i att jag inte hinner dit förrän kl 7:50 kanske... men då kikar jag in och ser hur det går för dig!! =)

2010-01-11 @ 13:15:55
URL: http://idainlondon.blogg.se/
Postat av: Maya with the necklace :D

Aaaaaaaaaaaaaaaa vad fint :) tycker om dig med!! hade jätte msyigt!! dock fan inte kunnat hitta fulare bilder hahahahahah ;D min hand ser ju stympad ut!!! :O

2010-01-12 @ 20:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0