dagens Inköp

Ah, ligger på min bästaste bästa julklapp från mamma och pappa, spikmattan. You gotta love it!
Hur som helst, jag var ju som sagt på stan idag, och jag gjorde tre bra fynd

Bodylotion: £3, Shower Gel: £3 och Body Scrub £5. YES, bara scruben it self skulle egentligen ha kostat £13 så jag är fetnöjd

och sen ett inköp som var bra fast inte fynd. Men damn! vad nöjd jag är med MINA NYA HÖRLURAR :D

Ljudet är verkligen grymt, i alla fall jämfört med ett par ruttna vanliga earplugs och de kanske inte är superkoola, men allt brus och störande ljud stängs totalt ute, helt underbart. Jag dansade järnet här på heltäckningsmattan till Robyn förut, jag gillar't!
Så nu kära vänner väntar ett Greys med grymt sällskap, spiken och luren. Hihi, sov gott Sverige!


Kommentarer
Postat av: Farmor

Så bra att julklappar av alla slag finns med till London! Här är det nu Hanna-dag (d. 5/1), så grattis på namnsdagen!! Solen skiner (från en klarblå himmel) på snön och det behövs nog : - 20 gr. i morse!!

2010-01-05 @ 12:08:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0