Dagsrapport.

God kväll folks, jag ligger i min säng med spikmattan på ryggen och tittar nöjt på Glee som går på E4, jag trivs mer än väl kan jag säga. Det är en relativt ny serie, här är den ny i alla fall för det är premiäravsniten jag tittar på, som handlar om typ dramaklubben i en amerikansk skola. HyYsteriskt bra på vissa ställen alltså : )
Idag har jag inte gjort mycket, kollade på OTH i morse och sen så råorganiserade jag mitt rum + min garderob, stört nöjd.
Tog mig en kortpromenad för tiden rann iväg alldels värst. Tog en dusch och åt och sen började jag jobba, organiserade hela lekrummet och det är snaaart klart, vilket kommer bli det skönaste ever att äntligen få se det totalt upsstyrt och fixat.
Satu gjorde en absolut delikat hemmagjord Curry och sen kastade jag mig upp till rummet för att kolla in GLEE, and here I am!
Nu ska jag fokusera på TV:n, åh vad sorgligt, och sen ska jag nog faktiskt sova för en gångs skull. Japp, fin dag : )

Kommentarer
Postat av: Lena

Härlig dag, låter det som ;)

Glee går här i Sverige med så det behöver du inte sakna när du kommer hem!

2010-01-12 @ 13:29:57
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0