En helg


Lördags hos Maya!


Gårdagen, Ida och Maya!
Åh, vilken helg jag har haft. Minst sagt upp- och nergångar. Fredagen vet ni ju blev inte så jättelyckad, lördag på dan hade jag det mycket bra på gymmet och slappade sen på eftermiddagen i ett tomt hus, hur skönt som helst.
Kvällen blev en mindre lyckad historia, hade askul hos Maya först men sen när vi väl skulle ut
1. vi kom inte in på stället vi hade tänkt gå till, dels för att det var för mycket folk och dels för att vi inte var 21 (vilket aaaaldrig varit ett problem förut, inte när man är svenskar och 3 av 4 är blonda..)
2. Vi fick leta efter ett annat ställe i typ en halvtimme och när vi väl hittade ett så kostade det £10 vilket inte vi hade råd med, så då betalade killarna vi hade sällskap med för oss, vilket fick effekten att man blev sjukt tacksamhetsskyldig, vilket inte var en så trevlig känsla när en av killarna var ett totalt freak.
3. Väl därinne var det helt okej musik för min smak, men stackars Maya som inte gillar 80-tals hits och rock tyckte nog inte att det var ultimat.
Lång kväll med många fler missöden, men vad gör man?

Igår eftermidagg/kväll var ju somsagt ida och Maya här och hälsade på för första gången! Först hängde vi lite här uppe i rummet och slappade, och när tjejerna kom upp för att lägga sig så gick vi ner till biorummet och satte oss med säsong 10 av vänner + massa chips, glass och pasta. Mycket mycket trevligt :)

Nu ska jag dra mig iväg mot gymmet för mitt instruktionspass. Nice!

Kommentarer
Postat av: Moster

Lovade att hälsa till dig från Malin, men hon skriver säkert själv. Här är bara ett par grader kallt. Aron och jag rockar loss på blockflöjt, tänk vad lite komp på cd kan göra. På onsdag åker jag till U-a på min tråkiga kurs! Lev väl, och tänk på att det finns många sätt att skaffa sig huvudvärk på!Moster

2010-01-18 @ 19:58:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0