...........

Nu är jag förkyld på riktigt! När jag vaknade kunde jag inte prata alls what so ever, och jag är alldeles igentäppt i näsan. Som tur är är jag inte så dår öm och seg i kroppen som jag var för några veckor sen, det var bara en ren plåga.

För tillfället sitter jag och käkar en värdelös frukost, vi har absolut ingen mat hemma så jag äter müsli med soyamjölk och majskakor med philadelphia och kollar på High School Musical 3, jarrå! Inget bättre fanns på Sky så det fick bli så här.
Idag tror jag det blir en promenad, äntligen! Tyvärr blir det ju inte en powerwalk, men i alla fall. Det är ju Wimbledon, det är alltid nåt : ) Sen i eftermiddag blir det kanske en tur ner på High St, Topshop och Body Shop har galen rea. Fin dag! 


Kommentarer
Postat av: Pappsen

Hoppas du kryar på dig... Säger som Mamma... DRICK KAN-JANG.... ;-)

2010-01-03 @ 18:14:44
Postat av: Lena svarar

haha Gud va söt du är Hannie! det där behövdes verkligen! satt precis och kände mig lite värdelös och så glädjer du mig med en sådan kommentar :) tack tack tack!

Och hoppas du är glad och någolunda kry på plats i London igen! :)

2010-01-03 @ 20:22:40
URL: http://lenahenningson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0